ГоловнаПро насФункціональне зонуванняПриродні особливостіДіяльністьЗапобігання проявам корупціїДля відвідувачівНовиниФотогалереяСпівробітництвоКонтакти
Останні новини
7 жовтня 2019
Турнір «Пташиний марафон»

4 жовтня 2019 р. науковим співробітником НПП «Черемоський», к.б.н. Д.І. Юзик, молодшим науковим співробітником Л.М. Аксюк та провідним фахівцем з рекреації В.В. Волощуком проведено турнір «Пташиний марафон» серед учнів 6 класу Путильської ЗОШ І-ІІІ ст.

7 жовтня 2019
НПП «Черемоський» відвідав д.с./г.н., доцент, доцент кафедри лісівництва НЛТУ України П.Б.Хоєцький

4 жовтня 2019 р. науково-дослідний відділ НПП «Черемоський» відвідав доктор сільського господарських наук, доцент, доцент кафедри лісівництва Національного лісотехнічного університету України Павло Богданович Хоєцький. Під час зустрічі відбулась домовленість про подальшу співпрацю між установами.

7 жовтня 2019
Підсумки дослідницько-пізнавального проекту «Межа можливостей птахів»

4 жовтня 2019 р. науковим співробітником НПП «Черемоський», к.б.н. Д.І. Юзик та провідним фахівцем з рекреації В.В. Волощуком було підведено підсумки дослідницько-пізнавального проекту «Межа можливостей птахів», проведеного у 5-Б (1) класі Путильської гімназії. Попереднє завдання 2 жовтня учням дала провідний фахівець з екологічної освіти І.М. Тонієвич.

Корисні посилання
« назад до переліку

02 жовтня 2019
Співробітники НПП «Черемоський» розпочали цикл занять до Міжнародних днів спостереження за птахами
 

5 та 6 жовтня 2019 року в Світі відзначають Міжнародні дні спостереження за птахами. До цього екологічного свята науковим співробітником Парку, к.б.н. Д.І. Юзик та провідним фахівцем з екологічної освіти І.М. Тонієвич підготовлено цикл еколого-просвітницьких занять для дітей дошкільного, молодшого та середнього шкільного віку.

Сьогодні, 2 жовтня 2019 року, проведено ознайомче заняття під назвою «Хто Ви, пане птах?» для учнів 1 (5) класу Путильської гімназії. На занятті дітки ознайомились із будовою тіла птаха; дізнались, яких птахів називають осілими, кочовими та перелітними; повторили назви видів птахів нашої місцевості та їх статус перебування; дізнались, чим відрізняються лелека білий, лелека чорний та журавель сірий, їх особливості зовнішнього вигляду, гніздування та природоохоронний статус; ознайомились із планом дій щодо збереження чорного лелеки в Україні; взяли участь в умовному діалозі «Журавель і лелека»; пригадали, кого з людей називають «жайворонками», а кого «совами» та підрахували кого у класі більше – «жайворонків» чи «сов»; отримали завдання наперед, а саме опрацювати казки чи оповідання, в яких головним героєм є птах, намалювати ілюстрацію до цієї казки, підтвердити чи спростувати можливості птахів у цих творах та підготувати короткий опис зовнішнього вигляду та поведінки птаха із обраного твору.

 

Під час другої частини цього заняття, яке провели на подвір'ї гімназії, учні дізнались, який довгий шлях долають різні види перелітних птахів на шляху до нашої місцевості; з яких країн прилітають до нас різні види птахів; особливості поведінки лелек під час тривалих перельотів у зграї.

 

На пропозицію наукового співробітника, утворили уявний «журавлиний ключ» та спробували пройти окреслений маршрут, чітко повторюючи рухи «вожака» та, після цього, обговорили, які труднощі виникали під час виконання цієї вправи.

На завершення діти ознайомились із українськими та польським визначниками птахів; провели, спільно з наставником, спостереження за птахами в межах подвір'я гімназії та результати обліку занесли у відповідний бланк.